Selongkarlah

Sape Aku

My photo

Sape Aku?.Aku Pon Tidak Tau....dalam misi mencari diri sendiri...sedang mengenal selok-belok dan erti kehidupan..

Friday, August 19, 2011

Diari Ramadhan #19 - Kad Raya & Ang Pau




_____________________________________
___________________________________________________________

"Diari Ramadhan #19"
-Kad Raya dan Sampul Duit Raya

__________________________________________________________
____________________________________






Kad Raya tak seberapa
*ko hingat ko sape nak tempek2 muka ko kat kad raya*





    Depan                                                                       Belakang



Sampul Duit Raya *kalo nmpk ang pau ni pandai2 la selitkan duit dlm tu ye*



tuptuptup dah nak tamat dah Ramadhan...tinggal lbh kurang dlm 11 hari je lagi...moga segala amalan kita di bulan mulia ni mendapat keberkatan dan rahmat Allah SWT...insyaallah...


so bagaimana dgn persiapan Raya?..*rayarayaraya, ko tak ada benda lain nak pikir ke?*






24 comments:

  1. kretipppnyeee. huhuhu tp rse2 nye ade x org nak guna angpau ni :P

    kidding ! hehe selamat bpuasa :)

    ReplyDelete
  2. lol~! nk muka sy dctu...tak nak muka awk kui3~~!!

    ReplyDelete
  3. teruja tunggu kad raya pertama tahun ni..huhu

    saya folower anda yang baru...muahaha

    ini blog eddy syrol

    ReplyDelete
  4. @sharifah : haha...kalo org dpt angpau ni amik duit terus buang dlm tong smph angpau ni..haha

    @nana: haha..ala nak muka saya jugak kat situ..hehe..

    @eddy : haha...dah lama x dpt kad raya...sms je skrg ni T__T...wah terima kasih follow :)

    ReplyDelete
  5. @cik domo : hehe..wah teruja nya diaa....

    ReplyDelete
  6. puas la ko nak print..
    weh..sampul raya tak penting yang penting wit dalam tu...haha
    nnti org buang sampul, pijak2 muka ko..kiki

    ReplyDelete
  7. @anis : sampul surat ni bukannya aku nak bg org pon...aku just saje main2 buat..haha..sbb aku tau org lbh pentingkan duit sbb tu aku tak nak KOMERSIAL kan sampul surat ni...haha..habis muka aku di pijak2 nanti...

    ReplyDelete
  8. wakakakaka..

    bestnya wat sampul angpau..

    duit pelesu xnak wat ke?..

    heheee.nanti budak2 datang raya leh bagi duit palsu tu..hehehehe

    raya nak dekat da..buka sem pon xlama lagi..

    tensennnn makin mendekati....tensen tensen tensennnnnnnnnnnnnnnn
    (tetiba emo lak)

    kah kah kah

    ReplyDelete
  9. macho siot gamba kat kad 2..nak bole?

    ReplyDelete
  10. @hidayat : haha..yes patut bagi budak duit palsu..sbb diorang bkn tau pon duit tu betul ke tak..hahaha

    tau tak pe...bulan 9 dah nak start sem baru...ooooooo

    @qarl : haha macho ke hancur??...nak ke??...

    @amir : haha...bole2 :)

    ReplyDelete
  11. aku tak da baju raya lg..uhuk3.

    lawa la weh kad raya tu..

    ReplyDelete
  12. oit
    mak aku kumpul sampul raya
    bak la sampul raya muka ko tu satu
    :-)

    ReplyDelete
  13. @fatin : hehe...makaseh :)

    @hans : haha..koleksi sampul raya?..wow nak ke ada muka aku..haha...kang dibuang merata2 dipijak2 muka aku ni...haha

    @uzair : font yg mana?...

    ReplyDelete
  14. ko kasi satu dah la
    hahah
    kasi banyak2 kang susah
    ramai budak2 xnak sampul tu kang
    ekekekekek
    gurau2 jer
    :-)

    ReplyDelete
  15. rajin die mengedit. hahah
    kad raye satuuu.
    *lempang*

    ReplyDelete
  16. @hans : haha..siot budak2 zaman sekarang...dpt duit terus buang smpul raya..

    @iamsilah : lempang? *dushdush*

    @uzair : ooo, yg tu dpt dr internet je..x tau font ape...

    ReplyDelete
  17. @ezad : haha..tak laku nanti..hehe

    ReplyDelete
  18. taknak sampul..nak dalam tu je :P
    memang kreatif la..lawa2

    ReplyDelete
  19. @ezay : haha...perghhh bagi sampul raya kosong jela mcm tu..haha

    ReplyDelete