Selongkarlah

Sape Aku

My photo

Sape Aku?.Aku Pon Tidak Tau....dalam misi mencari diri sendiri...sedang mengenal selok-belok dan erti kehidupan..

Saturday, December 24, 2011

Makan Malam



__________________________________________
______________________________________________________

"Majlis Makan Malam"
______________________________________________________
_________________________________________



Jumaat-23/12/2011








 elakkan kontroversi...kami hanya kawan...




































kpop selalu buat gaya mcm ni kan?...aku menghanjing kpop...


ok tak ada kata2...just gambar...






Wednesday, December 14, 2011

Sayang Cinta Pilihan-layakkah Aku Bercinta?



______________________________________
_____________________________________________________

"Sayang, Cinta, Pilihan"

_____________________________________________________
____________________________________



Cakap Tentang Sayang,
Aku tak mudah untuk mencintai, aku tak mudah untuk mengakuku cinta,
Aku tak mudah mengatakan aku jatuh cinta padamu.

Cakap Tentang Cinta
Cinta itu indah,
Cinta itu menawan,
Cinta itu magis,
Apa itu Cinta?

Cakap Tentang Pilihan,
Kenapa hidup ini mesti ada pilihan?
Kenapa sukar sangat untuk aku buat pilihan?
Kenapa kebenaran tu selalu jauh dari aku?




ok itu hanyalah "sneek peek" dari pementasan Teater aku yg akan berlangsung pada 18 Disember 2011 ini...so kepada semua pelajar UiTM Shah Alam di jemput hadir untuk menyaksikan beberapa pementasan teater dr pelajar2 UiTM Shah Alam..Antara pementasan yg akan di adakan ialah :


1) Absurd Theater
2) Physical Theater
3) Shout Theater
4) Reader's Theater
5) Dramalogue (aku sini)
6) Monologue


masa : 8pm
tempat : Dewan Resital Pancaksakti (dkt dgn Budisiswa dan Pusat Kebudayaan)



so kepada yg berminat dgn teater dan sesiapa yg tiada aktiviti yg nak dilakukan pada hari Ahad 18/Disember/2011 tu boleh la menghabiskan masa dgn menonton pementasan kami...


sekian...terima kasih sbb baca...okthanksbye



Wednesday, December 7, 2011

Wordless Wednesday #10



_________________________________________
_________________________________________________________

"Wordless Wednesday #10"

_________________________________________________________
_________________________________________



dah lama tak be"wordless wednesday"...


























hamek la...wordless wednesday yg nak kena penyepak...org bg satu gmbar ko nak bg banyak2...
sbg backup worless2 wednesday yg dulu..

gmbr di ambil ketika perlawanan SAF 2011 : FRISBEE...

p/s : aku bukan fakulti LAW atau FSPPP.....aku fakulti FSPU...saja menggedik nak support member...okthanksbye

p/s 2 : entry ni x mcm wordless langsung!