Selongkarlah

Sape Aku

My photo

Sape Aku?.Aku Pon Tidak Tau....dalam misi mencari diri sendiri...sedang mengenal selok-belok dan erti kehidupan..

Wednesday, August 17, 2011

Wordless Wednesday #7 - Diari Ramadhan #17



__________________________________
______________________________________________________

"Diari Ramadhan #17"

______________________________________________________
__________________________________

















28 comments:

  1. puasa x penuh mana boleh dapat duit raya..
    =D

    ReplyDelete
  2. sy pun nak duit raye jugak. bole crop gamba letak sebelah x?
    *pitam*

    ReplyDelete
  3. muka blur mane boleh mintak duit raye ;p

    ReplyDelete
  4. asal sama jer muka ko nih?
    hahahahaha

    ReplyDelete
  5. @ikan : mcm muka nak kena penyepak kan...haha

    @hana : eh kita setakat ni pose penuh la..haha

    iamsilah : haha...letak lah..selit2 kat tepi tu..hehe

    @sihatitisu : ala kesian budak blur mcm saya..


    @hans : aku pon pelik pasal semua gmbr serupa je muka aku..haha

    @hakim : haha..makaseh

    ReplyDelete
  6. ade wat kad raya tak..nak order..menarik.aha

    ReplyDelete
  7. @qarr : kad raya?..alamak tak ada la pulak...haha..

    ReplyDelete
  8. oit..lmbt lg la nk ry..puasa smpe abeh dlu....

    ReplyDelete
  9. haha. kreatif :DD


    jmput pula :)
    http://fyapelangi.blogspot.com/2011/08/wordless-wednesday-10-blogger-chat-room.html

    ReplyDelete
  10. KAH KAH KAH..

    group nasyid terbaru ni..

    hehe

    ReplyDelete
  11. @ixxore:haha....ala semangat niii...

    @fya: makaseh :)

    @hidayat: haha...nasyid??...apa nama kumpulan baru ek??...erm Habibi ya Maulana la..heheh...

    ReplyDelete
  12. awal nye dah siap kad raye..hehe

    ReplyDelete
  13. @ezay : haha..mana ada kad raya...

    ReplyDelete
  14. muke mintak simpati jew nak duwet raye erk? hehe~

    ReplyDelete
  15. @fadzmie : haha...tak ada org nak nanti..

    @pink : hehe...kena wat muka simpati supaya dpt duit lbh..haha

    ReplyDelete
  16. @kotak : haha...tak ada duit raya kat sini..

    ReplyDelete
  17. ouh very cute!! whahaha..
    ah tak nak kasi duit raya..dah besar pnjg kan ;)

    ReplyDelete
  18. @farra : haha...ala tak kerja lg..still boleh dpt..hehe

    ReplyDelete
  19. hahahaha
    ko kena ubah mimik mka nih
    hehehehe

    ReplyDelete
  20. @hans : aku nak ubah mimik muka mcm gmbr profile ko lah..hehehe

    ReplyDelete
  21. innocent sangat muka tu kannn -.-

    ReplyDelete
  22. @ame : muka je innocent..tp sbnrnya tak pon..haha

    ReplyDelete