Selongkarlah

Tuesday, August 2, 2011

Cari Jodoh..Diari Ramadhan #1 Siri 3



_________________________________
_______________________________________________

"Aku Sorang Je?"
-Secara Tak Rasmi Aku Jeles
_______________________________________________
_________________________________



ok aku saje je kan MENGGEDIK nak letak Diari Ramadhan tu..ape ko hingat ko ni mcm Diari Ramadhan Rafiq ke??..*cerita tu tak da lg ke time puasa kali ni?*...


p/s : aish, ok entri kali ni mmg tak ada kena mengena langsung dgn Ramadhan kali ni


Apa yg secara tak rasminya yg AKU JELES tu?...sebenarnya tak ada lah jeles pon *ckp putar belit kejap tu kejap ni*....aku just happy je tgk semua kawan aku dah ehem2...berpunya.....buat PENGETAHUAN sesiapa, aku mmg RAMAI kawan perempuan dari lelaki...dan SEMUA kawan baik aku dr UiTM boleh dikatakan dari kalangan HAWA....ha dah jangan nak COP aku ni sembarangan eh...haa ni Bulan Ramadhan jangan nak kutuk2 aku...ceyh..haha..tp serius aku lebih SENANG berkawan dgn perempuan...sampai kawan2 perempuan aku COP aku sebagai GEGURL??...bangang je...aku redha jela..aku ikutkan je...

bukan aku tak suka kawan dengan lelaki...just aku ni maybe lain sikit, aku tak dpt nak berkomunikasi dgn kawan2 lelaki selain dr kawan2 perempuan aku....aku kalo dgn kawan2 lelaki aku mesti nak SERIUS....kalo kawan2 perempuan aku, ha lantak lah ko..ketuk2 kepala..kutuk2..sumelah....yg bagusnya diorang tak mudah kecik hati...kita org semua mcm adik beradik dah *tp still menjaga batas2 ye*...namun pon begitu kalo kawan lelaki aku yg BETUL2 rapat dan senang aku nak berbual...mula lah MOOD SENGAL aku...


ok kembali kepada TOPIC sebenar lupakan kisah hidup aku yg tak seberapa itu.....


apa yg aku katakan tadi, semua kawan aku dah BERPUNYA!..what...maknya sem depan dlm kelas aku jelah yg single mingle??....waa ini tak boleh jadi...kena buat LELONGAN DIRI ni...nanti time nak buat assignment yg perlu kena pergi SITE, konfirm2 lah aku kena bawak kereta...yg lain??...sebok mengSMS balak2 mereka...arghhh...aku jadi TUNGGUL jelah nanti..waaaaaa...tak mau...

ok sekali lagi nak cerita rahsia aku..dgr betul2..*BAB RAHSIA2 ni cepat je org nak dgr kan*...dlm 20 tahun aku hidup di muka bumi ini, Alhamdulillah sampai sekarang masih bernafas..aku tak pernah, SEKALI pon, BerKapel...haaa..caya tak??...la korang mesti percaya punya sapa nak kat aku...bahahah..*ayat touching*...sampai kawan2 aku kata..org yg dapat aku, ceyh BERUNTUNG sebab dpt merasa FRESH LOVE dr aku *ok2 sudah bangang jiwang di situ*...aku anak dara teruna sunti lagi tu....haha...

arghh lantak lah...kalo org cakap ada JODOH ada lah...nanti2 adalah tu...kalo boleh aku sebagai lelaki nak mencari betul2..tak nak lah main tangkap muat jadi awek nanti TUNANG tiba2 aku MELETUP popular aku PUTUS TUNANG...aku tak nak lah mcm tu kan...arghh...sekarang aku dah tak kesah..aku Happy melihat kawan2 aku berpasang-pasang dgn buah hati diorang...aku?...tak pe..Masanya akan tiba...


p/s : aku boleh di kira beruntung jugak lah tak pernah berkapel2 lagi..jimat duit mak bapak aku...haha..
simpan duit sendiri, guna duit sendiri baru merasa kepuasan nyakan?..*jangan fikir puas lain*..aish bulan puasa ni pon suka pikir kotor...



kalo aku tampal gambar ni sebagai MENCARI JODOH laku tak agak2 nye?..




mesti semua perempuan lari LINTANG PUKANG tgk gambar ni kan?



15 comments:

  1. haha..jiwang je entry..

    alaaa..tade awek lah cool..

    bebas merdeka gitu..muakakaka

    ReplyDelete
  2. @hidayat : haha..tu lah..mood jiwang dah dtg...haha..yup skrg mmg tengah menikmati alam single..baru best..haha

    @ikan : haha...cinta lepas kahwin..

    ReplyDelete
  3. Hahaha, cari mak datin bro! diorang byk duet hehehe

    ReplyDelete
  4. ala ko kawin je la dgn sume bff kau tuh. cukup 4 kuota.

    ReplyDelete
  5. gambar jodoh tu laku kot. haha cari majalah dan siarkan diri anda segera LOL. selamat berpuasa :)

    ReplyDelete
  6. @azham : ala mak datin?...anak datin boleh?..haha

    @azalia : semue bff aku dah berpunya la beb..aku bukan perampas ~lalallalala

    @dhiya : oh yeke *blushing*??..majalah mana nak terima??..mastika??...ahaha :(

    ReplyDelete
  7. gambar entry ni boleh jual tu...hehe

    ReplyDelete
  8. eleh..ko tu yg jual mahal...ramai je minat ko..haha
    takpe, kalau ada jodoh tak kemana... untung sape dpt ko..
    couple ngan fresh love yg tua ni kekal kowt..mcm aku..haha

    ReplyDelete
  9. ok, jom tubuhkan grup remaja2 sunti..
    aq org 1st masuk.. haha!!
    pasal gmba tu ko bg kat paper nang nyiang siang pau, beratur amoi2 nak kat ko.. ko kan muke 'jepun'
    lalalala!!~

    ReplyDelete
  10. @eqbalzack : yeke ni?..haha

    @anis : aku jual mahal sbb nak cari yg betul2..hehe...oh ko pon same?..haha..alhamdulillah berkekalan...aku doakan kekal hingga ke akhirnya :)

    @adilia : jom tubuhkan group tu!!..haha...paper cina buat pe...sape nak..haha..oh aku muka JEPUN??..wow!!..haha..sengal la ko adilia..haha

    ReplyDelete
  11. kesiannya kat ko !!
    x pe la ko couple je dgn sya. dia single kot ;)

    ReplyDelete
  12. @azalia : tak nak lah...sya ada org lain :p

    ReplyDelete
  13. perh besau gila dia bagi hi tu dengan harapan gegel lain say hi too..haha

    ReplyDelete
  14. @hez: Harapan aku tinggi tuuuu...tp tak da org balas hi aku...T____T..haha

    ReplyDelete