Selongkarlah

Friday, July 29, 2011

Serius Ngeri




______________________________
________________________________________________

"Serius Ngeri"

_________________________________________________
____________________________


Serius Ngeri...ceyh tajuk mcm nak tiru Blog Serius je kan..haha..anyway ape yg Serius Ngeri nye tu??...aku di sini nak kongsi cerita yg paling SERIUS NGERI aku pernah tengok setakat umur aku yg baru setahun jagung ni *tak nak mengaku tua*....cerita ini juga di BANNED oleh banyak negara kerana ke NGERIAN yg terlampau...seolah2 BENAR2 berlaku...

Cerita Ngeri boleh bermacam2...cerita HANTU, cerita Thriller mcm SAW, cerita bunuh membunuh..dan bermacam2 lagi lah..tp bagi aku, ada satu cerita ni mmg Ngeri nya tahap kalo sape yg lemah pundi kencing dan kencing manis pon boleh MATI MENGEJUT.. serius aku tak tipu...cerita ni perlu dilihat dgn penuh iman, ketabahan, tanpa penyakit lemah semangat, kerana lepas menonton cerita ni SERIUS, diulangi SERIUS anda tak akan lalu untuk makan berbulan2 lamanya...jadi ada kebaikkannya jugak cerita ni...sape yg nak DIET MENGGILA tak nak makan setahun sila lah tengok cerita ni dgn hati yg penuh KETABAHAN..so mmg bersesuaian dgn masa Ramadhan lah kan..boleh tak makan sebulan..haha...di sarankan juga cerita ni tak sesuai di tonton dan di bawa bersama makanan seperti NASI LEMAK KAMPUNG BARU dan juga lain2 bentuk makanan serta juga JAGUNG POP (popcorn)...kerana takut lauk pauk yg anda makan tadi akan terkeluar tersembur ke muka KAWAN2 yg terdekat...

ok cerita ape yg diGEMBAR GEMBUR kan oleh aku yg SERIUS NGERI itu?...mari lihat..di sarankan juga disediakan BALDI mahupon PLASTIK2 sampah..





Cannibal Holocaust
_______________________________



di gilis2 dgn kapak sebesar alam yg tumpul...pastu diorang buat Sup Manusia..sedap oh.. *blueeeek*




yg ni pulak di buat manusia panggang..siap amk gambar..*pose maut*..mmg MAUT dah pon



*sila muntah sekarang*




serius shit!!!..aku mmg tak tahan tengok cerita ni....memang tahap bangang SERIUS GELI!!!!..ya allah...1st time aku tgk cerita ni ialah semasa aku part 1 Diploma kat UiTM PERAK...aku dgn kawan2 tak tdo malam just nak tengok cerita ni je!!..bapak ngeri...

ada part2 yg mmg 18SX dan 18SG...mmg kalo korang tengok yg UNCUT VERSION mmg akan tak dpt tido malam dan juga MAKAN TAK LALU...

Siap ada adegan2 siapa yg berZINA sebelum kahwin, anak dlm kandungan perempuan tu di GODEK hidup2 kemudian mayat bayi tu ditanam dlm lumpur...and then perempuan tu di KETUK kepala dgn batu2...mmg serius shit aku tak nak beritahu lebih2...kalo nak mengalami keNGERIAN yg aku alami, silalah SEARCH VIDEO cerita tersebut di YOUTUBE ye....aku ada copy video ni dulu..tp dah buang..tak tahan doh..

ok sekarang serius ape yg aku makan tadi nak terkeluar balik, so smpi sini jelah...bye..BLUEKKKKK..*muntah kari kepala ikan*


p/s : so ape cerita paling NGERI yg pernah anda TONTON?..




26 comments:

  1. eeee..ngeri..xsanggup lak tgk..nnt x lalu makan setahun..muakakakakka

    ReplyDelete
  2. eeeeee tgk gmbar pun dh ngeri plus geliiiiii !!! eeeeeee ~~

    ReplyDelete
  3. @hidayat n @sharifah
    ala korang tengok lah tengok lah cerita tu..aku nak ada teman tak nak makan setahun..haha

    ReplyDelete
  4. haha.. cerita ni.. ada kisah skit ngan cite ni.. tengok la red dragon. tp x se-explicit yg ni la, tp ada la adegan makan homo sapiens..

    ReplyDelete
  5. hebat!!nak tengok gak la..ape tajuk cite ni?haha

    ReplyDelete
  6. @aisha : haha...ada kisah ngeri ah tu..haha...oh red dragon..pernah dgr, tak pernah tgk..tp mmg cerita ni mmg ngeri tahap gila2 lah..haha

    @hez : serius nak tgk?..haha..tajuk dy Cannibal Holocaust...

    ReplyDelete
  7. perghh . cter nie melampau menakutkan .

    p tak silap adr satu scene mamat salleh nie nga elok mndi sg . ttber skumpulan gegerl owg asli dtg kerumun .

    btoi tak ? HUHU

    ReplyDelete
  8. @ikan : betul doh..haha..lps tu ada pulak scene punai laki kena potong..bahahaha

    ReplyDelete
  9. pernah gak dengar citer ni..tapi memang aku tak lalu nak tngok..haha konfem kurus ak nanti pas tgk..

    ReplyDelete
  10. @ezay : haha..kalo tgk serius mmg nak muntah doh...geli gelimat betol..

    ReplyDelete
  11. bukan kisah ngeri afik.. kisah lawak.. pernah kantoi ngan cd ni masa form 2.. time exam pulak tu.. nseb bek cikgu tu cool cool je.. merah muka kami satu geng.

    ReplyDelete
  12. ok...tak sanggup nak tengok...huhu

    ReplyDelete
  13. @aisha : oh yeke..haha..dah la cerita ni ada adegan2 yg kurang enak..haha..

    @awan : haha..tengok je..tak ada ape2 pon..hehehe

    ReplyDelete
  14. Setakat ni filem ngeri yg saya png tgk adalah video umat Islam disembelih dan diseksa di Iraq..tu je la... sedih sangat tengok...

    ReplyDelete
  15. @azham : ya allah...serius itu lg ngeri...kisah benar tu...aku pon pernah tgk jugak..mmg kejam gile...

    ReplyDelete
  16. ouchh !
    giller lah mereka2 nih..

    daging manusia bukan sedap pown..hehe

    ReplyDelete
  17. @teqah : ye ke tak sedap?..maybe sedap kot..agak2 lg sedap dr ayam..hehe..sbb ayam makan cacing, n biji2 jagung ke tah ape tu je...manusia makan macam2..makan ayam, ikan, daging,sayur mayur...sbb tu sedap kot..haha..

    ReplyDelete
  18. yuckkk
    geli dowh citer nih
    aku tgok cover cd je xlalu
    hahahaha
    ngeri2

    http://hanspunyablog.blogspot.com/2011/07/kontest-menang-duit-raya.html

    ReplyDelete
  19. @hans : hahah...weyh serius pergilah tgk...lepas tu buat Review cerita tu..haha

    ReplyDelete
  20. haha...tak nak aq tengok citer ni..ada ke makan daging manusia..erk..

    ReplyDelete
  21. @ezad..ada do org makan daging manusia lg sekarang..ngeri gila..kat Fuji ke Fiji ke tah mana tah..

    ReplyDelete
  22. 1st time bc blog skip laju giler hahaha
    x sanggup tgk..nak termuntah haha

    ReplyDelete
  23. @jue : ala kenapa?...tgk jela gambar tu..berSENI kot..haha..abstract..haha ;)

    ReplyDelete