Selongkarlah

Tuesday, July 19, 2011

Janji Ku Kotakan



_________________________________
____________________________________________________________

"Janji Ku Kotakan"

_____________________________________________________________
_________________________________


Janji Ku Kotakan...ceyh tajuk nak kasi gempak je kan...ayat macam orang jatuh Cinta nak berjanji2 bagai..padahal seumur hidup aku..eh jap2 sampai sekarang tak pernah2 kapel lagi..anak mithali kan...suro mak cari kan je...eh tak2..aku cari dulu..dah tak dapat betol2 baru mak aku carikan...anak emak sangat...haha..ok2 lari tajuk....

Janji ape yg ko kotakan ni ha!?...<----ceyh marah...ok2, janji yg aku maksudkan ialah pada si Bekas Isteri aku tu...(isteri olok2 eh, dlm pementasan drama je)....LEHA, atau nama Glamournya ialah ANIS ADILA ARIS... ha ape yg aku janji2 kan pada dia tu?...bukan janji hidup semati okeyh!...dia dah ada Laki dah...*jeles2*...haha..ok2..janji yg aku kotakan ialah benda ni....


*DRUM ROLL*
-golek gendang












liplapliplap lagi ko..hamek..



alhamdulillah terkota jugak janji aku...mana lah tau nanti2 kat padang mahsyar Si Anis ni tuntut pulak kan...tak nak aku...*gurau2*..maaflah anis ni je yg sempat aku buat...pikir punya pikir..otak ni di perah2, sampai dah kering, still tak dapat idea...last2 sekali biar tangan aku je bergerak..ha nilah hasilnya....ok?..ke tak ok?...kalo ok alhamdulillah....kalo tak ok?!...ah ada aku kesah...aku buat FREE of CHARGE ok...bahah...*gurau2*...ok that's for now...toodles


P/S : benda nama si ANIS ni pon akan di selitkan sekali bersama benda2 lain dlm buku akubudakblur tu....ha bangga tak bangga ko Anis...siap ada nama ko lg dlm buku EDISI KHAS aku tu..nama aku pon tak ada seBESO - BESO alam tu tau tak...kalo famili aku nampak mesti ingt ko ni bakal menantu agaknya...padahal aku saje2 nak buat utk kawan kan...haha...okthanksbye...






14 comments:

  1. serius kreatif gila ^^ untunglah anis. haha :P

    ReplyDelete
  2. sharifah: haha..kreatif ke?..biasa je ni...thanks btw... :)

    ReplyDelete
  3. macam mana laki leha boleh hidup balik ni? hehe :)

    ReplyDelete
  4. nabila : laki leha ni tak mati lg sebenarnya..saje je nak lari kawin lain..haha :)

    ReplyDelete
  5. it is so superb and cool

    hope u can make me ONE ..


    HAHA .. just kidding

    ReplyDelete
  6. ika:..nak ke...skrg dah dpt idea nak buat pe...bentuk ikan...nak tak?...hehe...ala kamo boleh buat lg superb...lukis2an design sume tu gempak2... :)

    ReplyDelete
  7. ohmai..sory bukan IKA..IKAN....#typo

    ReplyDelete
  8. kan best kalo ko leh tlg aku nanti
    tp x pe lah, aku phm.

    ReplyDelete
  9. aku baru je meng"online"kan diri nie..haha

    wei..tq sangat2...macam tu la "bekas laki"..hehe..

    aku nak tepek kat belog nie...

    ReplyDelete
  10. azalia:..mmg aku tak boleh kot...sory beb :(
    anis : haha..kan aku suami contoh..biasalah..haha

    ReplyDelete
  11. lukisan saya bese2 . xsecantik tulisan kreatiff kamu yang superb cool nie . pliss make me one .

    im adored it :) meoww .. hehe

    ReplyDelete
  12. hohoh..cute ahh..ce buat utk aku satu..heheh :P

    ReplyDelete