Selongkarlah

Sape Aku

My photo

Sape Aku?.Aku Pon Tidak Tau....dalam misi mencari diri sendiri...sedang mengenal selok-belok dan erti kehidupan..

Friday, July 8, 2011

akubudakblur in Real Life!


___________________________________________________________________
______________________________________________________________________

"akubudakblur
-blurp

______________________________________________________________________
___________________________________________________________________








ye aku sudah buat...buat ape, buat benda ni lah...my own blogspot, in real life!..bahaha...well mcm diari aku sendirilah...kadang2 ada benda kita nak ckp, tapi ssh nak share pada org lain, boleh buat benda ni...ok aku tahu, benda ni LAME gile, macam perempuan buat benda2 ni..ah shit..nampak tangan aku ni *sambil2 cakap watever*haha..ya, aku bukannya nak catat ape yg aku buat seharian dlm ni...buku ini hanyalah utk aku mencatat ape yg perlu mcm buku 555 lah...tp nak buat cantik sikit...nape tak boleh ke?...haha...ok..belum ada apa2 lg dlm buku ni...kalo sudah ada, insyaallah akan dikongsi bersama...dlm buku ni pon boleh tampal2 gambar..tulis2, lukis2...cara lain bg mengEKPRESIkan diri ini...ye itu saje...maaf jika telah membazirkan 5 minit hidup kamu utk membaca benda karut ini...okthanksbye...





6 comments:

  1. nice! self-expression is good apa :)

    ReplyDelete
  2. kak aisha..thanks...kan...self expression bagus... :)

    ReplyDelete
  3. waa...comel ko buat...tulis la nama Anis Adila Aris. aku nak satu..tolonglah ex bini nie..

    ReplyDelete
  4. wah ex bini ku...ko nak?..nanti aku tolong buatkan..hehe...ayat pe lagi ko nak tulis kat situ selain nama...?haha

    ReplyDelete
  5. aku budak comel..haha...
    xde la weh...

    weh.. wat tutorial cmne nak wat gmbr bergerak.. aku geram ni.. hehe

    ReplyDelete
  6. haha...aku budak comel??...haha..nanti aku buatkan...
    oh benda gerak2 tu...senang je..ko ada photoscape tak?

    ReplyDelete