Selongkarlah

Friday, June 10, 2011

Segmen : DIA SELALU SUPPORT BLOGGER BARU


Ha ni lah antara segmen pertama yang pernah aku sertai..baru mula nak cuba2...okey segmen ni telah dianjurkan oleh BeloG MTT pergilah jenguk ke blog dia utk tau ttg segmen ni lebih lanjut..

okey salah satu syarat utk segmen ni kena berikan pendapat ttg Abg Ben Ashaari n blog beliau...so ni pendapat aku

well mula2 belog aku ni mmg mcm "Hidup segan mati tak mau" namun bila semalam Bro Ben kita ni menjenguk blog aku dan menyenaraikan aku dlm salah satu Top 5 blog terbaru...boleh tgk entry sebelum ni eh...pendapat aku ttg Bro Ben ni ialah beliau merupakan Power Blogger kalo nak dikatakan...beliau punyai kuasa yg agak besar untuk mempengaruhi blogger2 baru seperti aku ni....namun beliau tidak menyalah gunakan kuasanya untuk menjatuhkan org lain...namun Bro Ben ni siap tolong org utk naikkan nama dlm dunia blog ni lagi...so bagi aku Bro Ben ni sangat lah bermurah hati utk menolong blogger baru seperti aku ni...
mungkin orang kata "ah setakat tolong link kan page kat page Bro Ben ni je"...tapi bagi aku apa yg bro Ben ni dah buat amat bermakna dan byk membantu aku...

ni tak termasuk dgn entry2 n Segmen2 Bro Ben ni lagi...Bro Ben tak kering idea utk menyuarakan dan menaip entry2 yang bernas dan agak informatif utk follower2 dia...so all in all aku nak ucapkan ribuan terima kasih sekali lagi pada Bro Ben...thanks Bro Ben...haha..

dan jangan lupa pergi blog ni eh


No comments:

Post a Comment