Selongkarlah

Sape Aku

My photo

Sape Aku?.Aku Pon Tidak Tau....dalam misi mencari diri sendiri...sedang mengenal selok-belok dan erti kehidupan..

Sunday, September 18, 2011

Perlukah Lelaki?



___________________________________
_______________________________________________

"Perlukah Lelaki?"

______________________________________________
__________________________________


Perlukah Lelaki menonton Bola Sepak,
Baru jadi Lelaki sejati?


Perlukah?...persoalan di kepala otak aku...adakah semua lelaki yg menonton perlawanan bola sepak dan juga meminati Bola sepak itu di katakan sebagai "BARU LELAKI"....so bagi lelaki2 yg tak minat menonton bola sepak itu bukan lelakilah?...so sukan kat dunia ni hanya bola sepak sahajalah?..perlukah minat semua org sama?...perlukah semua lelaki punyai jiwa sukan yg sama?...perlukah?....


aku minat..tapi tak ekstreme...kalo ada TV depan mata tengoklah..kalo x ada?..tak ada lah..










4 comments:

  1. AKU SOKONG.. aku pon tak minat bola coz aku kaki bangku.. tapi kalau Harimau Malaya aku eager giler.. wahaha.. tapi tak kenal pon pemain yer kenal safi sali gan apek jer.. heheh

    ReplyDelete
  2. setuju teramat sgt!!!! nice one Afiek

    ReplyDelete
  3. sgt2 x betul. kdg2 tgok lelaki yang jalan di kaki lima lg lelaki drpd yg menonton bola.

    eh apekah????

    ReplyDelete
  4. @fariz : ek eh sama lah kita..haha...

    @aman : tenkiu :)

    @iamsilah : apakah ini semua??..haha

    ReplyDelete