Selongkarlah

Sape Aku

My photo

Sape Aku?.Aku Pon Tidak Tau....dalam misi mencari diri sendiri...sedang mengenal selok-belok dan erti kehidupan..

Wednesday, August 3, 2011

Aku di Dodol - Diari Ramadhan #3 Siri 1




_________________________________________________
______________________________________________________________________

"Aku Di Dodol"

______________________________________________________________________
_________________________________________________



wah tajuk entry mcm " AKU DI ROGOL" je kan..tak pe2, jangan risau aku masih teruna lg.."Aku di Dodol" langsung tak ada kena mengena dgn aku membuat dodol utk Ramadhan kali ni ye...di sebabkan dodol sangat SUSAH nak di buat...aku give up awal2 tak nak buat...

ok sudah2 pasal dodol yg LEKAT2 yang KENTAL2 yang LEKIT2 tu....aku cakap pasal dodol lain...wahh aku tak sangka ada org nak dodol kan aku...aku agak terharu jugak...hehe..nak tengok aku di DODOL?...











nah ko siap ada kucing PINK lagi....heheh...aku MENGGODA sampai kucing tu mengAUMMM pandang aku...haha




ok sekarang sape yg rajin BEBENOR ni nak Dodol2 kan aku?...ha klik sini IKAN...dulu2 aku pernah lukis kan Ikan utk dia...dan sekarang dia Dodolkan aku pulak....makaseh weyh...



P/S 1 : sebagai PEMBETULAN bukan DODOL ye, tapi DOODLE...


P/S 2 : aku tak suka DODOL




13 comments:

  1. patut lah pelik je perkataan dodol tu.. nampak sangat ko lapar!!~ haha

    ReplyDelete
  2. hurm.... haha nasib baik x di gomol oleh kucing tu

    ReplyDelete
  3. untunglah belum raye dah dpt dodol :D

    ReplyDelete
  4. @adilia : haha..aku tak suka dodol la wey..haha

    @azham : haha...di gomol oleh kucing??..nak2..haha

    @sirap : haha...rezeki ramadhan..haha..

    ReplyDelete
  5. hehehe..dodol = doodle..

    lemang lak apa?

    ekeke

    ReplyDelete
  6. @hidayat : haha...lemang??..hrmmm kena pikir ni...haha

    @keroro : haha rezeki di bulan mulia..hehe...comel kan...sape la tuuu..bahaha.

    ReplyDelete
  7. blur2 je bace cuz dodol. hahah rupe2nye doodle. kui3.. btw, student UiTM? jom join my segmen for UiTM's student here.
    segmen cx's :geng UiTM by campus

    ReplyDelete
  8. @cx: haha...yup uitm...oh yeee??? Ok thx inform ye..:)

    ReplyDelete
  9. wahhhhhhhh
    aku nak satu
    :-)
    ko xsuka dodol?
    adess

    ReplyDelete
  10. @hans : haha..oh ko nak ke..aku tak pandai menDODOL..haha...aku tak suka dodol...agak manis...haha

    ReplyDelete
  11. kalo la doodle tu macam dodol..seronok la...duk dpan pc je bole knyang ekekke

    ReplyDelete
  12. @kaseh : haha...gemok lah mcm tu...sbb asyik dok dpn pc je..haha

    ReplyDelete