Selongkarlah

Sunday, July 10, 2011

Hidup Perlu Di Teruskan



__________________________________
_________________________________________________________

"Life Goes On"

_________________________________________________________ 
_____________________________________


terlebih dahulu aku ingin memberitahu bahawa aku mempunyai fasa2 tertentu bila membuat entry baru...aku ada Fasa suka menaip panjang tak hingat dunia sehingga ada yg meluat dan terus X page ni, dan ada juga fasa aku suka hanya post entry bergambar...bukan hanya pada hari Rabu utk WORDLESS WEDNESDAY sahaja aku post gambar tanpa sebarang kata2...kadang2 bila fasa ini muncul, aku diam seribu bahasa, biar gambar je membuka bicara...walaupon kadang2 gambar itu tak memberi makna sekali pon pada sesiapa...mungkin suatu hari gambar ini akan dapat di olahkan oleh aku, dan bersedia utk menaip2 panjang, insyaallah adalah entry baru...

p/s: maaf kadang2 tajuk entry tak ada kena mengena langsung...tp nak buat mcm mane, hidup harus diteruskan jugak...oh well...














p/s : maaf sekali lagi kerana membuatkan 5 minit dalam hidup anda dibazirkan dgn membaca entry merepek ini...seperti INI juga, yg akan membazirkan lagi 5 minit dlm hidup anda...so dah tambah2 jadi lbh kurang 10 minit..nak tambah sikit lagi..benda yg LIFE GOES ON ni jugak akan di masukkan dlm buku akubudakblur tu....






No comments:

Post a Comment