Selongkarlah

Sape Aku

My photo

Sape Aku?.Aku Pon Tidak Tau....dalam misi mencari diri sendiri...sedang mengenal selok-belok dan erti kehidupan..

Sunday, June 12, 2011

CINEMAGRAPHY PART 2 - Edited post

So this is my Second Part of Le CINEMAGRAPHY....1st Part CLICK HERE..

Ok for this second part..I used the same technique...same clothes, but this time there is a model...the model, frankly speaking..is the worst MODEL evahhhh...haha...

ok...model tu mmg tak reti2 senyum...muka nak serius je...poyo pulak tu....if i could get a better model, this thing would turn out to be better....but at least, i'm happy with the result.....







     


ceyh macam iklan nak jual baju je...ada sape2 ke nak beli??...anyone??....

ataupon sebenarnya cari PUBLISITI MURAHAN?...haha..






5 comments:

  1. cool lah cinemagraphy ni. selalu tengok kat tumblr, tp ingtkn gif.

    ReplyDelete
  2. mmg cool gila...
    format mmg guna GIF....tp ni lain sikit, teknik dy kita boleh stopkan benda2 lain...kita bole gerakkan apa yg kita nak je...
    ape2 pon agak lebih kurang sama mcm GIF tgk kat Tumblr sume tu.. :)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete