Selongkarlah

Sape Aku

My photo

Sape Aku?.Aku Pon Tidak Tau....dalam misi mencari diri sendiri...sedang mengenal selok-belok dan erti kehidupan..

Monday, June 13, 2011

NERA AF9 - NAK TANGKAP LELEH KEJAP

Dah dengar??...dah??...sape yg tak tak AF smlm mungkin tak tau lagu ni kot...semalam first time aku dgr lagu ni masa Final AF...walaupon ni AF terakhir...bagi aku ni AF yang paling terhambar...anyway balik pada tajuk asal...bila aku dgr je Nera buat persembahan lagu ni kat Final, serius aku terpukau gila....lagu dy lagi sedap dari Finalis2 AF yang lain...suara dy pon mantap....tapi kesian Nera masa dlm akademi lagu2 yg diberi semua tak menguji vocal langsung...time dy kena buang tu jela yg dpt lagu yg uji vocal...lagu Hetty Keos Endang....kesian dy...




LIRIK


Pernahkah engkau hargai cintaku yang sejati
Pernahkah engkau mengertikan diriku ini
Betapa hebatnya cintamu, memberiku sejuta pilu
Betapa agungnya asmaramu, membuatku terpaku



Disisimu ku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan ku cinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Ku sayang padamu

Kan ku abadikan dikau
Sewaktu kenangan yang manis
Yang tak mungkin aku lupa
Untuk selamanya

Kanku coretkan kenanganmu
Dalam sanubariku ini
Agar jadi yang terindah
Di dalam hidupku ini

Disisimu ku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan ku cinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Sayang padamu

Bagai bahtera dilanda badai
Gelora cinta mengoncang jiwaku
Berombak mencari daratan yang damai
Oh Cintaku

Disisimu ku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan cinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku ini
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Sayang padamu

Kanku coretkan kenangananmu
Dalam sanubariku ini
Agar jadi yang terindah
Di dalam hidupku ini




bole tangkap leleh jugak ni...aduh...
P/S: NERA lebih cantik bila natural...make up artist AF SUCKS!

2 comments: