Selongkarlah

Tuesday, February 8, 2011

kerisauan


ok sekarang kerisauan mula menyelubungi diri aku..buka risau nak test..aku risau sebab Sabtu ni...ada ape??..aku ada benda ni..


so ok it's going to be my very first match...mmg la nervous..lawan nant kat UKM...perghh...tah sape2 team yg aku akan lawan..bagi aku, aku rase byk lagi ruang yg perlu aku perbaiki...baik dari segi throwing ( forehand, backhand), blocking, cutting, cari ruang..tu semua aku belum master lagi...walaupon dah sebulan aku main Ultimate ni, still improvement aku masih sikit, pengetahuan aku cetek lagi...tapi aku akan amik peluang ini utk buka minda aku, tgk real game so that aku boleh cari kelemahan dan perbaiki...aku x target pon nak smpi ke Singapore nak lwn, kalo aku dah improve , tu pon dah cukup bagi aku...so wish me luck for this upcoming match UKM-KL!!!


p/s: jangan terlalu asyik ngan game smpi pelajaran tertinggal sudah...insyaallah aku boleh bahagikan masa..




1 comment:

  1. KOSKENKORVA vol 2 sudah terbit, boleh dapatkan dengan rakus sekarang. ha ha ha

    ReplyDelete