Selongkarlah

Monday, January 31, 2011

di pertengahan



assalamualaikum!!!!...hey lame sudah tidak berjenguk keblog ni, mahupon berblogwalking ke blog orang lain...fuh...anyway entry kali ni saje je nak tulis bagi blog ni tak bersawang...."dipertengahan" ape??...lah biasalah pertengahan semester...entry kali ni saje nak bercerita sikit pasal cuti kali ni...

so cuti seminggu ni ape aktiviti aku???...ehmmm....sebelum balik hari tu aku sempat datang menghadiri pergi klinik asas frisbee...sempat lah aku tengok2 senior bermain seperti actual game....fuh diorang teror gile...kagum, eksaited, teruja, tengok diorang main....*sambill berdiri tabik hormat*....yela aku terpaksa menyiapkan diri untuk tournament UKM-KL nanti...tak nak lah bila datang match terkial2 tak tau nak buat ape kan...hmm...harap2 kaki yg terkehel, terseliuh, muscle pain ni hilang sebelum match...*TERUJA + TAKUT*...utk pengetahuan sesiapa yg baca ni, sebenarnya aku tak pernah masuk ape2 perlawanan sukan!!...serius,,nak main bola, kaki bangku, so bila aku terserempakk dgn dunia Ultimate Frisbee ni aku terBerminat..alhamdulillah sekurang2nya aku bersukan...tak lah menambahkan lemak2 dan adipose2 tissue yang dah nak beku tu...so better la aku bersukan, dapat jugak kenalan baru....

ok cukup dgn frisbee....so lepas je aktiviti Frisbee hari sabtu tu yg bermula pukul 7.30 pg-12.00 tgh...aku terus shoot ke bilik, mandi, kemas barang nak balik...perghhhh...aku ulang PERGHHHH...penat la siot, nasib baik telah dibekalkan mee hoom pagi2 td...tak lah longlai sgt...so lps pack2 barang, famili aku menjemput kat kolej Perindu, terus shoot ke PERLIS!!!!!....WAT THE @#$%%!!!....penat woh....*alah ko ckp tulis taip macam ko je yang drive kan*...tp still penat, dari pagi tak rehat2....tido sepanjang perjalanan...yang paling memeritkan la bila nak pergi Perlis ni...bertolak pukul 1 pm...sampai???...pukol 10 mlm ko tau tak!!!...TAU TAK!!!!.....nak datang majlis kawin cousin punya pasal ikot jela.....

ok, sudah pasal Bab kawin cousin aku kat Perlis bagai....then lps majlis tu famili aku terus shoot ke LANGKAWI....SO aku berblog pertama kali di LANGKAWI...yey!!!!...first time woh....teruja, eksaited,...haha....ok, aku akan berada di sini selama 3 hari 2 malam....best, tp yg x berapa bestnya x semua adik beradik aku ikot...so x seHAPPENING dulu...tp still fun...dah lame x jalan ni....

ok so ape je yang aku akan lakuukan sepanjang cuti pertengahan yg selebihnya ni, study???.....BUKU pon aku x bawak nak study ape kejadahnye....kalo aku bawak pon tak tentu aku belajo.....so tengok je la ape aktiviti yg akan aku lakukan...maybe aku akan cuba untuk meningkatkan STAMINA untuk tournament nanti...so buat masa sekarang aku nak rest, enjoy...ok...



okthanksbye


2 comments:

  1. heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  2. follow suda~
    hohoho~..

    blogging taim holiday..
    xpernak buat lagi neh~..
    nak kene buat gak skali..
    baru feel2 pelancong~..
    keh keh keh..

    ReplyDelete