Selongkarlah

Sape Aku

My photo

Sape Aku?.Aku Pon Tidak Tau....dalam misi mencari diri sendiri...sedang mengenal selok-belok dan erti kehidupan..

Sunday, December 19, 2010

SENYUMLAH



SENYUM


Kalau dah mata bertentang mata
Hati di dalam bagai nak gila

Pertama kali ku melihat wajah si dia
Pertemuan bermula ditaman si kebun bunga
Situlah hai mulanya
Berjumpa bertentangan mata


Mulai dari itu hatiku tertanya-tanya
Siapakah gerangan si cantik jelita
Kelipan hai matanya
Hinggakan aku terpesona

Pabila namanya ditanya dia masam
Namun begitu jelingannya ku faham
Senyumlah senyumlah ahai cik mek molek

Hai puas juga aku bertanyakan namanya
Namun begitu dia tetap endah tak endah
Aku diam campur geram
Dia senyum lantas tangan ku dipegang




Lagu nih mesti korang agak familiar kan....ala lagu M Daud Kilau.....Walaupun bila kita  dgr lagu dy mcm errr....tp kalo kita bace lirik dy dgn betul2, bole tahan la jugak kan...BOLEHLAH...tp lagu2 mcm nih la yg mengingatkan kite ttg mase2 dulu...(Eh ko ckp mcm ko dah idup lame je kan?)...haha....anyway lagu2 mcm ni la yg mengembalikan nostalgia Melayu....YELA mane nak dpt lagu2 mcm ni kan....kadang2 dgr enjoy jugak....

okthxbai


6 comments:

  1. azalia: aku mmg pelik..ko x tau ke??...smpi ati ko....ni la kwn...haha

    ReplyDelete
  2. m daud tu skandal aku dolu2..erk..gurau jah..jgn marah

    ReplyDelete
  3. m daud kilau pakai baju berkilau bergemerlap

    ReplyDelete