Selongkarlah

Sape Aku

My photo

Sape Aku?.Aku Pon Tidak Tau....dalam misi mencari diri sendiri...sedang mengenal selok-belok dan erti kehidupan..

Wednesday, December 29, 2010

Rondaan





assalamualaikum...:)...28/12/2010 merupakan hari yang panjang dan memenatkan bagi ak...FUH...kenapa??...sebab aku puas meronda2....

ok awal2 pagi lagi aku bagun kerana ad urusan yg harus aku lakukan...urusan ke UiTM Shah Alam...yela tak dpt kolej...so nak mohon la....giler ape nak mendaki gunung2 bukit2 tu sume....mampus...dah la x da lesen lagi..huahuahua...ok  sebelum aku menjejakkan diri ke UiTM, aku berhenti seketika di Masjid Negara setelah menaiki KTM ke stesen KL...sementara aku tunggu kwn2 sekelas aku dtg utk jemput ak (tu la sape suro amk lesen lmbt) ak sempat mengambil beberapa gambar di perkarangan masjid Negara dan sekitarnya....so ni la gamba yg aku sempat snap...




serba sedikit info ttg Masjid Negara


ok mase smpi kat Msjid Negara tu mmg heaven la kalo bg sesiapa yg minat gile dgn cerita korea....sbb mmg org Korea melambak kot kat situ...yg seksi2 pon ad..huahua...ok berhenti disitu...mengucap Afieq

allahuakbar!..allah maha besar...cantik kan

ceyh ak sgt jakun ye mase amik gamba....kalah org2 korea tu..dirong pandang slack je mcm ckp "pahal budak ni, org Malaysia x pernah smpi Masjid Negara kah?"...(saya tipu)..ye la dah lame x smpi kat sini kot...last mase semayang hajat utk SPM ke PMR...tah la lupe...



beberapa tulisan khat lagi


lepas meronda2 x tau nak amk gamba ape...nasib baik bas ni lalu...amik jela..


lepas tu kembali bersendirian..menanti...

so lepas tu balik semula kat Masjid tu...x nak la jln jauh2 sbb nanti penat..sbb kan nak ke UiTM...nanti separuh nyawa plak kat sane...UiTM S.Alam beso tau x!!!!





tiga gambar di atas ialah air pancutan x berpancut lg...rosak...cis melepas 





tiga gambar di atas ni plak satu tumbuhan antara lain2 yg aku amik....


ok done with the ronda2 at  Masjid Negara...so now back to the original agenda...UiTM S.Alam


kat sane aku x bersempatan nak amk gambar sebab terlalu byk urusan yg harus diselesaikan...penat walaupun naek kereta (kwn punya)....last2 skali x dpt pon ape yg dikehendaki...cis...

lepas penat mendaki gunung ganang kat sane...perut pon dah lapar..so melantakla...kiteorng mkn kat restoran PAK LI....

gambar air je ad...sbb bila mknan dah smpi x ingt dunia...terus sambar..

ni la kwn semasa trip to UiTM .... Bazli n Ika


ok lepas je selesai makan...x balik rumah lagi...fuh penat2...tp ada satu lg urusan x habis...kena wat medical check up...aku wat medical checkup kat HKL....kwn aku ika tlg uruskan semuanya...mase x-ray kena bukak baju...so x nak cerita panjang...paham2 jela...

sehari suntuk yg amat penat sgt x berakhir di HKL....ak kena pulak mencari monorail dr HKL...fuh...dkt dgn HKL kan ad UKM.. bila aku masuk pintu belakang nak amik jalan keluar guna pintu depan...alamak sesat pulak (malu2...kat UKM pon bole sesat)...shoot..haha...lame2 lepas meronda2 pusing2 jumpa gak pintu dpn...alhamdulillah...so bila dah jumpa monorail terus ke kl sentral dan transit naik KTM ke kepong...hari yg sangat indah kan...hah...penat gile...tp bes pengalaman baru...

kalo nak tahu...29/12/2010 kena pergi UiTM balik!!!...dftr kolej pulak...waaaa...ronda2 lagi..insyaallah dpt kolej...kalo x.......












2 comments:

  1. u knl ika? LOL what a small world :D she's my classmate dlu kat skola. :D

    ReplyDelete
  2. ha yeke...haha...ika is my classmate now kat u...

    ReplyDelete