Selongkarlah

Monday, December 27, 2010

Ape Cerita Hari Ni?



hari demi hari..masa demi masa..minit demi minit..saat demi saat dan semua bagai demi la kan...so ape cerita hari ni?...hari2 adalah hari yang same bagi ak...ak tidor...bagun..makan..online...dan benda yg same berulang-ulang sepanjang cuti semester kali ni...


hari ni memang x da ape2 yg best berlaku....saya nasihatkan jangan bace entry kali ni sbb memang terSANGAT BOSAN sampai anda bole terlena...

 so..kalo bosan2 amk la gamba bukan2.....eh lain je bunyi...haha...ok nak dibuat cerita..aku saje taip entry kali ni agar x bersawang blog ni...emm...lagi pon dm masa seminggu je la aku akan masuk menjadi pelajar degree di UiTM S.ALAM...so lepas ni mungkin akan terabai blog ni sepanjang semester berlalu....bukan x nak meluangkan mase..tp nak concentrate pada studies....ye la dah masuk peringkat degree ni mane bole maen2...belajar bukan main suap je dr lecturer...bkn mcm mase diploma...hmmm.....
 esk aku ak ke UiTM S.ALAM untuk membuat permohonan/rayuan kolej....waa...sebak sebab x dpt kolej...rase terabai...so sbb tu ak akan ke sane esk...




kalo x letak gamba dlm setiap entry x sah...so ni je yg aku amk td...pon bosan x tau nak amk gamba ape...amk gamba anak buah sudah la..







ok la tu je...









3 comments:

  1. nis suke sume foto awak laaa
    ajar nis amik gmbr...

    ReplyDelete
  2. anis : tq...saye pon masih belajar nak ajr takut nant terajar ajaran sesat..hehe

    azalia : ko mmg dr dulu smpi skrg mmg kuat perasan..

    ReplyDelete