Selongkarlah

Sape Aku

My photo

Sape Aku?.Aku Pon Tidak Tau....dalam misi mencari diri sendiri...sedang mengenal selok-belok dan erti kehidupan..

Wednesday, July 28, 2010

PTPTN?





PTPTN?

..BUKA TIRAI...

Assalamualaikum.....
(random)...ni saje nak tanye, hari  tu mase nisfu shaaban...ade korang puase??....baca yasin??.... doa dosa ibubapa diampunkan??..... jawab sendiri....


 Wokeyh, kali ni nak membincangkan sedikit tentang PTPTN......okey ak tau ak mmg agk lambat utk wat sume ni......pd mulenya mmg la ak piker mls nak wat, tp bila bonda ak da suroh, wat jela....lg pon dpt la mengurangkan beban skit.....hmmm.....tp kenapa byk sgt step yg nak kena wat eh???....mengelirukan pon ad.....mcm2 masalah ad dpt mase nak mohon...ad sape2 yg bole tolong ak???....tolong.....


Antara salah satu masalah yg ak dpt ialah berkenaan dgn Bank Islam yg berpunca daripada kesilapan ak sendiri....tu la cuai sgt ko Fieq....bukannya nak simpan no akaun betol2, kan ko yg da susah......haha...tp nasib baik bole dpt balik no akaun ak kat Bank Islam kat Bandar Universiti (Bandar U)...kalo x, memang x dpt la PT......


Satu lg, nape mase nak apply borang kena waktu kerja je ek???......lps waktu kerja x ley???....mmg la susah ak nak isi.....kelas sampai ke petang, malam2 je la ad mase....adui.....


Pastu, nape byk sangat borang yg dy nak eh???...sape bole bg tau.....ibubapa punya maklumat bapak banyak dy nak.......ak yg nak apply, bukan diorang....haha......
AFIEQ 1 : “banyak plak ko complain ye, wat jela, komplain2, kalo camtu baik ko x yah amk”...
       AFIEQ 2 : “ OK2....sory”

(Random) nape ak wat dua name??.....sbb dlm diri org mesti ad beberapa personaliti kan??.....AFIEQ 1 REALISTIK sikit, AFIEQ 2 IKUT PERASAAN....



?????????????????????



 APE AKU MEREPEK TGH2 HARI NIH???



Ok, tu mmg da perangai ak...mmg suke merepek.......so abaikan ape yg ak da kate, sbb ak pon x pham, so x yah lah korang nak pening2 kan kepala nak pham...korang memang x yah nak pham ak pon, sebab ak mmg susah nak dipham, pham x??...kalo x pham x pe, wat2 pham jela ye...pham kan????..ke nak ak pham kan???



MMG DAH OUT OF TOPIC GILER KAN????


So sebelum ak makin merepek yg bukan2, baik ak stop....ok, can cin cau....


FAHAM TAK???

                                                            
..TUTUP TIRAI...





No comments:

Post a Comment