Selongkarlah

Sape Aku

My photo

Sape Aku?.Aku Pon Tidak Tau....dalam misi mencari diri sendiri...sedang mengenal selok-belok dan erti kehidupan..

Sunday, August 28, 2011

Tok Rimau Dah Mengamuk - Saka



__________________________________
___________________________________________________

"Saka"
-Amukkan Tok Rimau

___________________________________________________
__________________________________



pergh tajuk entry tak nak kalah...entry kali ni tak ada kena mengena dgn saka mana2 ye..aku pon tak ada saka..alhamdulillah...short entry sebelum pulang beraya...pada sesiapa yg tak perasan atau buat2 tak perasan...aku dah tukar header lagi...yes aku tak nak jadi Cliche sgt mentang2 nak Raya aku letak header raya...aku just nak letak header Tok Rimau Malaya ni je...





Sebelum


baby Rimau baru lahir...suci je muka






Selepas



Tok Rimau dah mengganas selepas Akil Baligh...






6 comments:

  1. Haha...aummmmmm....harimau malaya

    ReplyDelete
  2. adess
    pening aku tgok saka rimau ko yg baru nih
    hahahaha

    ReplyDelete
  3. @hans:haha...ada blur2 sikit...baru kena dgn nama blog..

    ReplyDelete
  4. Adakah rimau tu sedar ia dibela oleh seorang budak blur?... ;D

    ReplyDelete
  5. @yousof : haha...dah sedar..sbb tu rimau tu mengamok..haha

    ReplyDelete