Selongkarlah

Thursday, July 14, 2011

Harry Potter Will Live On



___________________________
_____________________________________________________________________

"Harry Potter"
- My Childhood

______________________________________________________________________
_________________________


p/s : ini bukan preview utk movie ini..jika anda hendak preview mengenai cerita HP ni klik SINI


ye aku sudah menonton Harry Potter 7 Part 2...yang hanya mampu aku katakan ialah....TERBAIK..aku memang ikuti cerita Harry Potter sejak aku kecil lagi..buku2 HP habis aku menelaah sedangkan budak2 lain sibuk mengulang kaji pelajaran...kalo masa kecil semuanya mempunyai cerita zaman kanak2..seperti Cinderella, Lion King, Tarzan, Snow White , Beauty and The Beast, ia itu semua cerita masa kanak2...tapi aku membesar dgn cerita Harry Potter, siapa yg membaca buku HP juga akan rasa benda yg same...mungkin lepas tamatnya cerita Harry Potter ni ada yang akan rasa down...yelah macam tak percaya ia sudah sampai pengakhirannya..aku sebelom tgk cerita ni pon aku dah rasa sedih, yela ini yang terakhir...terakhir aku akan duduk dalam wayang dan menonton Harry Potter...setelah sekian lama, tamat juga perjalanan yang jauh...fuh..selepas ini tiada la lagi cerita yang akan aku tunggu2 setiap tahun...

kalo dulu, cerita dongeng Cinderella, Snow White dan lain akan di turunkan kepada anak2..dan akan di ceritakan pada anak2....ye mungkin suatu hari nanti, insyaallah aku akan turunkan buku koleksi HP yang aku miliki pada anak2 aku...supaya legasi HP terus hidup...ye agak poyo aku di situ....tp itu yang aku rase.... :D....walau apa2 pon terima kasih, syukur untuk zaman kanak2 aku..






10 amazing years, 8 movies, and 7 wonderful books...and All was Well


p/s : setiap kali aku tgk video ni, aku rasa mcm nak nangis...ye aku emo sikit..hehe




No comments:

Post a Comment