Selongkarlah

Sunday, December 26, 2010





ok...woohooo....yeahh...<--------ni pahal plak ni??....yela excited skit sebab Malaysia menang 1st match lawan Indon mlm ni......haha...ok kali ni aku bukan nak bercerita panjang lebar pasal bola ye...sudah2 lah tu..esok bace la paper..dan aku jugak x nak menyentuh pasal ulang tahun Tsunami yg ke-6 ye (betul ke?)...hari ni aku nak bercerita ttg persandingan sepupu ak...

--------------------------------------------------------------------------------------------
RANDOM
sebelum aku tulis entry kali ni aku terbaca tweet-tweet org kat twitter...mak ai..ramai gile org maki hamun Malaysia pasal insiden LASER tu...ish3....ok dah tu je....

-----------------------------------------------------------------------------------------

ok kembali kepada tajuk sebenar....ttg persandingan sepupu ak....aish...tidak byk yg nak diperkatakan...ni oleh kerana aku x pandai bercerita....so, bagi gamba je cukup la...haha..



sebelum mula berarak



pose lagi



kumpulan kompang bersedia



perarakan bermula






jambakan bunga



ok lepas ni pengantin masuk dan duduk atas pelamin...bila aku masuk je dlm rumah tu..perghh panas giler...tapi tahan2...sempat la snap beberapa gamba mase kat pelamin..tp x berapa menjadi...so x post la kat sini....disebabkan tension yg amat..peluh jatuh mencurah2...aku pon terus keluar dpt kan angin...pastu sepupu aku yg sorang ni smpt la amk 2 keping gamba hidangan dimeja pengantin ni...hah....sikit je gamba, panas giler x tertahan menyebabkan malas utk bergambar......mmg tidak dinafikan lagi, mengambil gambar pengantin mmg susah gile...ish..lepas dah cool down..ape lagi..melantak la...






ok...beberapa gamba je yg dpt di postkan kat entry kali ni...ok assalamualaikum..okthxbai

2 comments:

  1. batal puasa tengok gambar teakhir tu uhukk

    btw nice blog, nice photos!

    suka :D

    ReplyDelete