Selongkarlah

Sape Aku

My photo

Sape Aku?.Aku Pon Tidak Tau....dalam misi mencari diri sendiri...sedang mengenal selok-belok dan erti kehidupan..

Tuesday, November 16, 2010

RAYA AIDILADHA..

 p/s: gamba ni saya bukan sya punya....

SELAMAT HARI RAYA KORBAN KEPADA SEMUA MUSLIMIN DAN MUSLIMAT DI MUKA BUMI INI


AHHH......raya kali ni nmpknye, x blk ke kampung,.......raya kat KUALA LUMPUR jek.......bosan....suasana raya mmg x rase......tp nak wat cmne.....mak ngan ayah ad hal, x dpt nak pulang ke kampung halaman menjenguk nenek......haiiiii rindu la kat nenek......dah la x dpt tgk lembu kena sembelih, dpt mkn rendang daging fresh......HOI, melepas ak.....haha.....rilek la.....

persiapan menjelang raya??.....ishish.......esk nak raye baru nak bli brg nih....td pergi ke TESCO.. ..mak ai...smpi kat sane,daging ayam sume lesap.....eh diorang ni nak melantak ke ape....tgglkan la aku sikit...kempunan ni......haha......tp dpt la seekor dua nak wat rendang ayam.....bg ak, aku lebih suke rendang ayam drp rendang daging.....sbb daging....hmmm, aku x suke la senang cite, x yah nak tau sebab....

ni satu persoalan ak dr dulu.....ketupat ngan nasi impit tu same ke eh??...dr kecik smpi dah beso panjang ni (x panjang pon)...x dpt nak bezakan....yg ak tau, melantak je......rase pon same..... 

ok la.....x nak taip panjang lg.....so sekali lg, SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA buat sume...


No comments:

Post a Comment