Selongkarlah

Sape Aku

My photo

Sape Aku?.Aku Pon Tidak Tau....dalam misi mencari diri sendiri...sedang mengenal selok-belok dan erti kehidupan..

Thursday, December 16, 2010

NAPE SUSAH SANGAT?


TONG SAMPAH


ok ak akui ak masih memikirkan ttg program penerapan tu...program ni kembali menghantui aku..yela, dulu kate sudah dimansuhkan, so rilek jela......tibe2 aritu kwn ad text kate dpt penerapan x??.....aku start binggung balik....aduh....nape la diorang wat aku mcm ni.....Kenapa sukar sangat aku nak membuat keputusan??..kawan2 aku yg laen mempunyai pendirian yg tetap utk pilihan mereka...nape tak aku....aku selalu memikirkan benda2 yang remeh temeh hingga ia jadi besar..pale otak aku nih dah pening dan mereng dah memikirkan hal nih....rase mcm nak cmpk je dlm tong sampah




plus, kwn2 aku yang dah terima tawaran tu sudah mula dlm pencarian mencari rumah sewa...diorang x ad ragu2 lagi dlm hati diorang.....maybe aku perlukan mase n fikir dgn betul2 dan sungguh2 utk mencari kepastian....mungkin jawapannya ad tersembunyi dimane2...dan aku harap jawapan itulah yg akan membawa aku ke tangga kejayaan...insyaallah..

No comments:

Post a Comment