Selongkarlah

Sape Aku

My photo

Sape Aku?.Aku Pon Tidak Tau....dalam misi mencari diri sendiri...sedang mengenal selok-belok dan erti kehidupan..

Monday, December 13, 2010

CUTI-CUTI MALAYSIA

Cuti-cuti Malaysia....utk bulan Disember ni, keluarga aku bercadang utk bercuti...yela dah lame x g jenjalan nih...sume sebok dgn kerja je...ni lah peluang utk menghabiskan mase bersama..pergi mane??...x jauh pon...di Malaysia yg indah permai ni je....Perak...hehe....blm msk semester baru lagi ak dah smpi Perak.....bolelah jenguk2 kejap kat UiTM ak yg terchenta itu.....

pergi Perak nak wat pe je kat sane....ehhhh, kat Perak byk benda nak buat tau...jgn pandang Perak tu sebelah mate je.....nanti lah kalo ad mase buat entry ttg Percutian Malaysia Perak nih....
















semalam sempat berjalan2 dgn famili kat One Utama...sempat snap pic ni....sO sini ak pon nak mengucapkan kpd sesiapa yg menyambut Hari Natal....MERRY CHristmas yo!...okthxbai

1 comment: