Selongkarlah

Friday, December 10, 2010

ALHAMDUILLAH

*Alhamdulillah, syukur kehadrat Allah S.W.T, kerna saya masih berada di bumi Allah ini disamping keluarga dan rakan2 tersayang...amin*

ok la, straight to the point ye....entry kali ni saje2 nak tulis sebab nak meluahkan perasaan yg terbuku di hati sekian lama...ceyh..(saya tipu)..saya akui saya telah byk mengabaikan blog ni...maafkan saya wahai Blog..ini kerana saya mempunyai blog yg laen di Tumblr..kalo rajin tgk2 la ye..klik link di sini http://afieqjibril.tumblr.com/ saya byk menghabiskan masa saya di sana sehingga terleka utk menjenguk2 ke taman blog ni....isk3...ok enough is enough...

ok...setelah baik dr selesema yg teramat seksa..barulah mendapat semangat baru utk menulis blog...utk cuti semester ni ak x ambil keputusan utk kerja, tp amk lesen kereta (malulah)...yela dah tua bangka ni baru nak amk lesen...malu lah dgn AZALIAHJSALLEH...dy selalu ejek saye x pandai bwk kereta...haha...ok2, aritu dah lulus dgn jayanya mengambil ujian berkomputer (padahal pass atas pagar jek 42/50)..hehe, ujian memandu x tau bile...sempat ke nak buat sblm msk sem baru ni??....ehm, tgk la dulu....

ok, tujuan sebenar ak menulis entry kali ni saje2 nak bagi tau..ceyh..(org x nak tau pon ko je yg perasan, ko ingt ko sape??..Siti Nurhaliza??...)  x pasal2 name Siti jugak kene...ok ak dgn penuh rasa rendah diri dan bersyukur memaparkan slip keputusan ak yg x seberapa nih...check it out...


hah.amik ko....ak bagi besar punya!....puas?....(ayat agk lucah ke??)...haha, ok2...yg line merah2 tu jgn la korang pedulikan ye, itu memang disengajakan, yg pasti ak lulus dan x da paper repeat ye....Fuh alhamdulillah skali lg...so ni bermakna ak perlu meningkatkan lg usaha utk mendpt result yg lbh baek sem dpn..(sume org ckp mcm ni tp x pernah buat...angan2 je)..anyway ak agk berpuas hati ngan result ni sebab semester lps merupakan KILLER semester u know....menggila2 subjek sume.....lbh2 lg Valuation...tp syukur valuation dpt ok2 la....x fail seperti yg dijangkakan.....tenkiu MDM PM KAMSIAH! SBB BG SAYA LULUS!....(mcm la dy baca)..yg subjek2 laen tu alhamdulillah berpuas hati LAH jugak jika nak diukurkan dgn usaha ak kan....so ALHAMDULILLAH SYUKUR skali lg....

ok dah habis...x da nak tulis lagi dah..x panjang pon entry kali ni....bubbye....

p/s : x tau lah bila nak tulis kat blog ni lagi...tahun depan maybe??

No comments:

Post a Comment