Selongkarlah

Sape Aku

My photo

Sape Aku?.Aku Pon Tidak Tau....dalam misi mencari diri sendiri...sedang mengenal selok-belok dan erti kehidupan..

Wednesday, July 21, 2010

x da tajuk




 "hushhhh"....its been a long time since my last blog.....
agak malas untuk start berblog bile dah masuk kampus.....
kali ni x ad byk yg ak nak ceritakan...just saje2 nak mengisi masa....
so this is the third week for my third semester....assignment??...ehmm...not really into the mood ....so "skip"..

tp walaupun baru je start sem baru nih...dah ramai org bertanya pd ak....
AFIEQ ko da ad girlfren ke??.....seriusly ak mls nak jwb....
ak rasa pintu ak ni masih belum terbuka untuk bercinta...
ak ni bukannya org yg suke mengikut org....ORG NI NAK KAPEL, AK PON NAK....
bg ak biarla rase CINTA ( hehe) itu dtg sendiri...x perlu dicari2....
kadang2 aku rimas tgk pasangan2 yg ad kat kampus nih...mengedik2 ngan pakwe diorg...
pegang situ...pegang sini...cis...x da harga diri ke??.....dah la baru2 ni ada bdk kat sini yg kene tgkp wat TUT.... kat fakulti mase maghrib...ish3...bile KAPEL...SAYANG SANGAT2.....beli tu ...beli ni...belai sana...belai sini...tgk bile da kawen...tinggal sume.....tp ak akui bukan sume mcm tu...tp...tah la....

satu lg hal sensitif yg diorang tny pd ak ialah...
AFIEQ ko ni "NORMAL" ke??.....KO "GAY" eh??.....
perghhhhhh....serius ak dah x thn...ad plak diorang ckp mcm tu...tau la maen2 tp jgn la ckp smpai mcm tu skali
x semestinya org yg x ada GIRLFREN tu GAY kan....

ok la...tu je kot

p/s : azalia ko jgn kutuk ak....hahaha...

No comments:

Post a Comment